Jamuan Akhir Tahun :')

haha , 14/11/2011 . hari jamuan akhir tahun 1Mawar . even takramai pun yang datang , aku rasa happy gilagila :3 haha kami buat kerja samasama , kami sediakan makanan samasama , kami kongsi makanan samasama , dan kami menggila samasama :') seronok sangat . terima kasih kawan . and dalam pada masa yang sama membuat aku rasa BENCI + MARAH + TAKDA MOOD and macam macam lagi lahh . tu pun sebab BI aku FAILED ! grr , sumpah FUCK ! -.- pape pun aku happy sangat sangat dapat menggila dengan korang :3 haha LOL :D



 Haha macam-2 kan kami <3


Wahh , banyak kan :3 haha LOL


tengok , belon pun kitaorang ada tau .
#kauada ?


cehh , membolot ketiga-tiga kotak tuu ;P


haa , nielah CUPCAKE dia . nak ? boleh blaaa :3




Aww , my favourite teachers !!


nie lah kami <3


hee , gila kan kitaorang ;P
hahh , pape pun thankyou coz dah menceriakan hati aku :D

#iloveyousofuckingdamnmuchguys <3 :*

kbyeeee :D