So Sorrrrrrrrryyyyyyyyyyyyy :(

Hey Peeps :\
SELAMAT MALAM STALKER .
Haihh , harini fatin nak cite about SOMEONE nie .
Nak dengar tak ? kalau nak, mehh dekat sikit biar dengar ,
kalau tanak pi berambusss ! -.-

Haaa , nak dengar kan ? baguihh baguihhh :)
Haihh , now fatin tengah bingung nie -.-
ada sorang mamat nie , dia salah satu BESTFRIEND laki fatin ,
rapat lah jugak . then dia nie suka menggila dengan fatin .
Dia tu happening gila ahhh . fatin anggap dia macam abang fatin sendiri :')

tapi bila jadi sesuatu benda nie , rasa macam dh tak anggap dia abang dah :\

 tadi fatin ada buat status , then dia ada komen
macam-2 lahh . pastu ada budak tanya fatin tujukan kat sape status tuu ,
fatin cakap lah kawan , then dia bagi ayat nie

Dia : " ouhh , ingat BF . awak takde BF kea ?"
Fatin : Haha no lah . BF ? ada ada . **** <3 ( nama dia )

And blablabla -.-
Pastu si **** nie komen lah jugak sikit . 
then tak sampai bape minit dia IM fatin . dia mintak couple kat fatin .
OHMYGOD !! , sumpah terkejut -.- Takde lah terkejut mana pun , but dengan tetiba pulak
dia mintak couple . aduhh , then now fatin tak tau nak terima atau takk .
tengah memikirkan lahh nie . hmmmmmmmmm :\
korang rasa ? :3

For him : Sorry coz tak layan kau , bukan tanak bagi jawapan , but maybe terkejut gila kot -.-
sorry again . jawapan dia , hm . aku taktauu lahh . sama ada NAK , atau TAKNAK .
Bukan aku tak suka kau , aku suka kau , but sebagai kawan . tak lebih pun dari tuu .
Maybe aku TERINGIN nak terima but , aku rasa macam susah sangat nak lupakan 
sorang budak nie . aku taktau macam mana ada budak tu lagi kat dalam hati aku .
so , if kau nak jugak jawapan , kau kena bersabar lahh yea :')