Eeeeeee . serabut otak aku

Assalamualaikum :)



See gambar tu ? Aihhh , serabut otak aku . sebab apa ? sebab KAU lahh bengong ! -,-
Aku tanya dalam fon tanak mengaku , dalam blog kau , macam-2 kau merepek kan . Haihh lah pempuan ,
Nasib lah kau jauh -,- series tak puas hati kot . first , sebab kau curi lagu blog aku haritu , then now,
lagu blog kau macam lagu blog kawan aku pulak . lepastu benda yg aku suka gilaaaaaaaaaa , kau
letak kat dalam blog kau pulak . haihh lah pempuan , apa kena kau nie hahh ? kata face to face ,
nak ajak webcam pun tanak -.- haha baik kau mengaku jelah sape sebenarnya kau , aku pun malas
nak gado dengan kau . ehh jap , dulu kau unfriend aku right ? then aku add balik kan ? haha
lepastu why kau unfriend aku balik kawan ? series kau tak suka dengan aku ? okayy aku boleh terima ,
tapi tolong ehh , jangan kutuk-2 belakang . kau tak puas hati , cakap jea . face to face . kau tak berani kan ?
haha aku dah tau lah . sebab apa lu goyang weh ? mesti ada sebab kan ? haihh , habak sikit pasai apo ? -.-
haha takpe-2 , jangan risau , aku tak takut kau ! cuma aku kesian kau jea . Actually ramai kot yang tak suka kat kau jugak . Mwehehehe -.- aku SEDAR yang aku nie tak berapa ramai orang suka aku , tapi kau ?
menguuuuuuuutuk jea keje , tapi tak sedar sedar pun :3 maleh aku layan kau . daripada layan kau , baik aku layan nenek akuuuuu -.- ingat , if nak face to face cakap je keyhhhhh :)