hmmmmmmmmmm


Hey guys :)
How are you today ? 
hahh , macam mana perasaan ? 
bosan ? aiyoooo , hahh baca nie :)
tapi kita rasa if awak baca nie laagi bosan adalah  .
Mwehehe , if SUDI jea baca , if tak sudi , JANGAN BACA -.-



See gambar tu ? Haa , now fatin nak cakap yang fatin nie ALONE .
Sejak kepergian si DIA :3 Fatin sorang sorang :)
Siapa ? haha alah , yang ada mata tuu . haa , dah tau kan ?
kehhh , shhhhhhhhhhh :)

Hahh , nak tau tak , sebenarnya , fatin still sayang dia lagi , tapii , hmmmm .
takda jodoh -.- haha sakai kan ? mwehehehe .
Kehh , sambung -.-

Fatin ingat lagi time fatin balik sama sama dengan dia , bergurau dengan dia . dia hantar fatin balik , lepastu , benda yang paling fatin tak lupa , if dia jalan sebelah fatin , dia akan senyummmmmmm jea memanjang . if fatin tanya kenapa , dia cakap " takda pape " dengan senyuman dia tuu . and setiap kali sampai rumah , dia akan text fatin . " Hye , buat apa tuu ? saya dah sampai rumah " :') ayat tu jeaaa dia selalu guna -.- then dia akan tanya fatin dah makan kea belum , sehat tak , and macam-2 lagi . then tiap malam kitorang akan gayut , even sekejap jea pun , dia akan call jugak . if fatin tak angkat sekali fon tu , dia tak call dah . haha lawak kot . maybe dia ingat fatin bz kot sebab tak angkat dia call . dia just text jea .
mwehehe , bosan kan ? -,- tapi fatin rasa best sangat sebab fatin rasa ada orang sayangkan fatin . but now , hmmmm , dia buat hal dia , fatin buat hal fatin . dulu if dia nak pegi mana-2 , dia akan mintak izin dulu dengan fatin , but now , dah taktau langsung cite pasal dia . :( maybe dia dah awek lain kot . heee , takpe , asalkan dia bahagia tuu , cukup lah tuuu . but , seriously saya rindu awak yang duluuuuuuuuuuuuuuu :')


Awak tak pernah sakitkan hati saya ,
Awak tak pernah marah saya ,
Awak tak pernah buat saya kecewa ,
Saya sayang awak <3

AAAF <3